CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, April 17, 2008

dalam hati

dalam hati aku ni, ada mereka2 yang slalu aku teringatkan. perasaan yang bukan aku yang menjadikannya, bukan aku yang sengaja meng-ada-adakannya. ia ada. begitu saja.

ada yang sangat2 ingin kupohon kemaafan.
ada yang sangat2 ingin kupohon pengertian.
ada yang sangat2 ingin ku mohon secebis kaseh sayang...dan sedikit perhatian.

oh TUHAN... tidak ku fikirkannya. tidak aku bermain2 dengannya.
tapi perasaan itu ada bila ia mahu...dan pergi juga semahu...

bila tiba2 ia membanjiri, ku kelemasan...
bila tiba2 ia membara, ku kehangusan...

oh TUHAN... muhon KAU pelihara hidup mereka2 semua. kasehi dan kasehani mereka TUHAN...

ku mohon, andai kebaikan tidak dapat ku hulurkan pada mereka...mohon agar mereka slalu KAU lindungi dari kejahatan dan kekuranganku.

kerna aku benar ingin mereka selamat dan bahgia.

kerna kebahgiaan mereka...adalah cebis2 kesenanganku...

:: :: ::
qUpie
121107

0 comments: