CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, May 20, 2009

izinku pergi

TUHAN.
tika KAU merasakan padaku ni3matnya kaseh sayang
KAU tunjukkan padaku pedihnya perpisahan

tika KAU menghadiahkan padaku sebuah kehidupan
KAU simpankan juga bagiku sebuah kematian

TUHAN.
aku xmampu ntuk memilih
aku xmahu memilih

KAU sajalah pilihkan untukku
cume, pintaku berilah aku kekuatan ntuk menerimanya.

TUHAN...
ampunilah kelemahanku
kasehanilah aku.


'saat rasa kaseh ini makin erat mendakap, ku terpaksa melepaskanmu. saat kerinduan ini sangat kuat mengikat, ku terpaksa meninggalkanmu. bukan kerna aku x lagi cinta, bahkan kerna aku tersangat cinta. terlalu. bukan kerna aku x lagi rindu, bahkan kerna aku tersangat rindu. terlalu. tapi mungkin kerna ini yg terbaik buat kau n aku...selamat tinggal, izinku pergi darimu...'


::qupie::
duhai hati, duhai hati...

2 comments:

Teduhan Azzahra said...

Salam..

Moga akak sentiasa di kasehiNya..

Masturah Abu Bakar said...

kasih syg milik Tuhan.